May 4, 2013

''Proms & Weddings'' - Klänningar

Idag har jag varit i Malmö från kl 9 till 17... i 8 timmar har jag bara provat klänningar!! Jag kände mig som en Prinsessa!! Och alla var så snygga!! :o Nu måste jag bara bestämma mig vilken jag ska  ha i Miss World Sweden 2013!!
Proms & Weddings är en av affärerna som jag var på. Där kunde man välja mellan JÄTTE många klänningar! Och personalen som jobbade där var jätteduktigt, man fick uppmärksamhet och dem var jättesnälla. Om ni behöver klänning till balen så tipsar jag er att gå där!! Ni kan hitta dem här > http://www.promsandweddings.se/ och just nu så har dem även mellan 50 - 70% rabatt på utvalda klänningar så passa på och köp en klänning!! Där kan ni även hitta snygga skor!! Här är några bilder på snygga klänningar;

No comments:

Post a Comment