Jun 12, 2013

Miss World Sweden 2013

Idag kom jag hem efter en lång helg i Stockholm.... jag åkte dit på torsdag och allt hände så snabbt! Dem första dagarna tittade jag runt, sen hoppade jag på Silja Symphony. Första dagen där var jag med i ''Miss Supranational 2013'' och dagen efter i ''Miss World Sweden 2013'' dem hade mixat så att alla tjejer var i båda tävlingar, så att det var runt 35-40 tjejer som var med! Jag gick först till topp 12 och sen topp 5 i Miss World Sweden 2013! Det var underbart upplevelse!!! På måndag morgon så ringde pressen från Bulgarien och jag pratade LIVE på telefon med den mest populära TV-program i Bulgarien. Efter en halv timme så var jag med i runt 50 internet sidor och tidningar! På söndag åker jag till Bulgarien och nästa vecka kommer blir spännande... jag har blivit kallt till 2-3 tv-show så vi för se hur det går!! Vi ses söta läsare! :*


No comments:

Post a Comment